Kajakklubben Esrum Sø

Dalsland Kanot Maraton 10. august

Mere
10 år 9 måneder siden #527 af Malene Hjorth
Dalsland Kanot Maraton 10. august blev oprettet af Malene Hjorth
Denne besked er til jer, der har meldt sig til Gittes Dalsland Kanot Maraton tur (jeg sad ikke lige med alle jeres mailadresser) - hvis du kigger her og du tror din makker ikke gør, så giv beskeden videre.

Gitte har booket 3 x 4-mandsværelse fra torsdag (ca. kl. 15) til søndag.
Dem der har lagt billet ind på disse er: Mette H., Lisette, Bjørn A., Kim M., Jacob Dan, Malene H., Bjørn K., Heine, Martin, Annie, Christian og Gitte.

Gitte har forsøgt efterfølgende at booke flere senge, men der har været optaget - de har dog sagt deroppe, at man kan prøve igen, når tiden nærmer sig - der kan komme afbestillinger. Så hvis du skal med til marathon og ikke har en sengeplads, må du selv tage affære.

Ikke alle kan vist tage afsted torsdag, men vi må lige tale sammen om transport etc.
Indtil videre skal der vist bare trænes.

Vi ses på vandet
Malene

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 8 måneder siden #532 af Malene Hjorth
Besvaret af Malene Hjorth på emne Dalsland Kanot Maraton 10. august
Vi stak hovederne sammen efter handicap d. 4/7 for lige at høre, hvem der tager afsted til Dalsland hvornår. De fleste kan køre allerede torsdag, men nogen først fredag og vi mangler input fra andre.

Gitte og Christian tager ikke med, så pladserne er i stedet tilbudt til Estrid og Per (som havde meldt sig til, men var blevet 'glemt').

Husk at klubben giver tilskud til startgebyr, så kontakt Kasper - med bilag.

Følg med i denne tråd.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 8 måneder siden - 10 år 8 måneder siden #533 af Malene Hjorth
Besvaret af Malene Hjorth på emne Dalsland Kanot Maraton 10. august
Jeg har lavet en værelsesfordeling, som tager højde for at par og romakkere bor på samme værelse. Ved utilfredshed med dette, må I bytte indbyrdes. Jeg forestiller mig, at hvert værelse vælger en 'formand', der tager sig af betaling på vandrehjem og indsamling af kr. 70 pr. mand til depositum (som Gitte har lagt ud). Jeg har udnævnt mig selv til formand på 'mit' værelse. Transportregnskabet må vi tage, når vi kommer dertil. Jacob Dan har rabatkort til færge.

Værelser:
1. Heine, Annie, Lisette, Mette
2. Malene, Bjørn K., Estrid, Jacob Dan
3. Kim, Bjørn A.,Per, Stein

Malene

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mette Høg
10 år 8 måneder siden #534 af Mette Høg
Besvaret af Mette Høg på emne Dalsland Kanot Maraton 10. august
Det ser fint ud Malene. Vi har jo ikke aftalt kørsel endnu, men Lisette og jeg forestiller os afgang fra klubben torsdag formiddag og fremme torsdag eftermiddag. Hvornår kommer I Heine og Annie? Det er måske smart, at "værelsesformand" kommer først.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 8 måneder siden #535 af Malene Hjorth
Besvaret af Malene Hjorth på emne Dalsland Kanot Maraton 10. august
Jeg havde fået blandet nogle navne rundt, men det var Stein, der var meldt til hos Gitte - ikke Martin. Heine vil melde tilbage en af dagene. Det lød som om der skulle køres på motorcykel. Når vi hører fra hhv Heine (og gennem ham forhåbentlig Stein) og Per, kan vi lave en transportplan. Bjørn og jeg har i øvrigt besluttet at blive i Sverige.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 8 måneder siden #536 af Jakob Dan Jensen
Besvaret af Jakob Dan Jensen på emne Dalsland Kanot Maraton 10. august
Jeg foreslår at os der kan køre torsdag mødes i klubben kl. 9, pakker kajakker og udstyr og kører derop. Det såvidt jeg husker 5-6 timer at køre derop.
Jakob

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.046 sekunder
Leveret af Kunena Forum

Handel

Kontakt

Adresse

  • Kajakklubben Esrum Sø
  • Krostien 11
  • Nødebo
  • 3480 Fredensborg