Kajakklubben Esrum Sø

Brug af andre medlemmers udstyr - uden aftale

Mere
9 år 9 måneder siden - 9 år 8 måneder siden #581 af Heino Wohlert
Brug af andre medlemmers udstyr - uden aftale blev oprettet af Heino Wohlert
Et beklageligt hjertesuk !
Til dig der bruger min pagaj !! … og til medlemmerne af KKES til orientering.
VENLIGST UNDLAD AT BRUGE ANDRES UDSTYR UDEN FORUDGÅENDE AFTALE.

Jeg har en pagaj som jeg er rigtig glad for - det er der beklageligvis også andre der er, Jeg oplever somme tider, at nogen har justeret på min pagaj – både længde og skivning – jeg går ud fra, at det er fordi nogen benytter den da det ser ud til at være nogen lunde samme indstilling hver gang !

Jeg vil appellere til dig der anvender mit udstyr: Hold op med det !

Jeg synes det er ærgerligt, at medlemmer af KKES ikke har mere respekt for hinandens ejendom, end at man blot tager et andet medlems udstyr og anvender det – man tilpasser det tilmed sit eget behov.

Med tanke på hvor mange ressourcer KKES årligt bruger på at kunne tilbyde medlemmerne en ”second-to-none” flåde af klubkajakker og pagajer, så synes jeg det er ekstra beklageligt, at der er medlemmer som uvist af hvilken grund mener at have brugsret over min pagaj.
Jeg har ikke hørt at der er andre der oplever noget lignende, så jeg må antage at det er fordi nogen synes at lige netop min pagaj er sagen.

Men hvem du end er, skal du få et lille tip: Epic Midwing pagajen kan bl.a. købes hos Kajakgården :

kajakgaarden.dk/kajakudstyr/2688-epic-mi...bon-length-lock.html

alternativt, prøv på den blå avis.

… og til medlemmerne af KKES til orientering.

Ser I nogen der ror med min pagaj (Epic Midwing) hører jeg meget gerne om det. Den er TYDELIGT mærket med mit navn og tlf nr.

Min pagaj ligger i privatskuret som formentlig ikke alle har nøgle til … ovenstående skete (igen) fra jeg anvendte min pagaj ved handicappen onsdag d. 18.06. til jeg skulle ud at ro igen d. 19.06. kl. 17.00 Det er et tidsrum på små 21 timer - de elektriske rokort indsnævrer unægtelig mængden af mulige gerningsmænd, ligesom vort låsesystem sikkert kan indkredse det yderligere.


Hilsen
Heino Wohlert

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.095 sekunder
Leveret af Kunena Forum

Handel

Kontakt

Adresse

  • Kajakklubben Esrum Sø
  • Krostien 11
  • Nødebo
  • 3480 Fredensborg