- Modtagne Tak: 1
Rulleskikursus
- Jakob Dan Jensen
-
Emne forfatter
Mindre
Mere
9 år 7 måneder siden #627
af Jakob Dan Jensen
Rulleskikursus blev oprettet af Jakob Dan Jensen
Kunne du tænke dig at prøve rulleski ?
Det kunne jeg godt, derfor ville jeg høre om der mon er nogen der ville være med på et lille rulleskikursus, som Rune Mortensen (medlem i kajakklubben og ham der driver kano- og kajakudlejningen i Fredensborg) laver.
Han har givet tilbud på et kursus på 3 timer for 8 personer til en pris på 3000,- det giver en personpris på 375,- (hans normalpris er 650,-).
Det eneste man selv skal stille med er cykelhjelm.
Jeg forestiller mig at det kunne være for både medlemmer og hvis disse kender nogen.
Hvis der bliver nok opbakning finder vi en dag, hvor flest muligt kan !
Meld tilbage her på forum eller på min mail : Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Hilsen
Jakob Dan
Det kunne jeg godt, derfor ville jeg høre om der mon er nogen der ville være med på et lille rulleskikursus, som Rune Mortensen (medlem i kajakklubben og ham der driver kano- og kajakudlejningen i Fredensborg) laver.
Han har givet tilbud på et kursus på 3 timer for 8 personer til en pris på 3000,- det giver en personpris på 375,- (hans normalpris er 650,-).
Det eneste man selv skal stille med er cykelhjelm.
Jeg forestiller mig at det kunne være for både medlemmer og hvis disse kender nogen.
Hvis der bliver nok opbakning finder vi en dag, hvor flest muligt kan !
Meld tilbage her på forum eller på min mail : Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Hilsen
Jakob Dan
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Heino Wohlert
-
Mindre
Mere
- Modtagne Tak: 2
9 år 7 måneder siden - 9 år 7 måneder siden #628
af Heino Wohlert
Besvaret af Heino Wohlert på emne Rulleskikursus
Hvor svært kan det være ??
På med rullerne og ud over stepperne ....
Spøg til side, god idé.
På med rullerne og ud over stepperne ....
Spøg til side, god idé.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.053 sekunder