Kajakklubben Esrum Sø

Fælles rulletræning - sommer ?

Mere
5 år 7 måneder siden #430 af Steen Frantsen
Steen Frantsen Oprettet emne: Fælles rulletræning - sommer ?
Hej Alle

Håber alle har en god kajak-sommer :-)

Dette er blot en 'føler' for at høre om andre er interesserede ! Jeg fik tanken efter et vi var nogle stykker der mødtes med kajak et par timer forinden Sct.Hans grill for at træne lidt teknik, efter fint ide'oplæg fra Miguel og Lisette.
Hvad med at følge lidt op på den koncentrerede og effektive rulletræning i svømmehal over vinteren - med nogle samlinger over sommer på samme måde - evt. hver 14. dag - hvor vi ud fra vejret finder en kyst, hvor der er ro og forhold til at samles omkring rul - uden tur !
For mit vedkommende bliver det mere målrettet og udbytterigt når jeg er sammen med nogle andre om dette og har mulighed for assistance evt. med kammerat i vandet - så kan der forsøges mere og der kan fejlrettes med øjne 'udefra' Dette er jo styrken ved svømmehalstræningen -

Er der stemning for noget sådant i sommerhalvåret - selvfølgelig puttet ind imellem alle andre sommerferieplaner mm. ;-)

mh
Steen

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Mere
5 år 6 måneder siden #436 af Miguel Valls Ivarson
Miguel Valls Ivarson svaret på emne: Sv: Fælles rulletræning - sommer ?
Hej Steen

Læser dit forslag først nu. Det er en kanon idé, lige det man har brug for en gang imellem! Du skal bare sige til, så kommer jeg og sikkert nogle flere. I øvrigt ruller Niels om onsdagen, mens de andre roer handicap. Jeg regner med at komme på onsdag.

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Tid til at oprette siden: 0.093 sekunder
Leveret af Kunena Forum

Handel

Kontakt

Adresse

• Kajakklubben Esrum Sø
  • Krostien 11
  • Nødebo
  • 3480 Fredensborg